سینما و هنر هفتم

سینما از نگاهی دیگر

سینما و هنر هفتم

سینما از نگاهی دیگر

«رابرت دنیرو» در فیلم جدید کیارستمی

یک پایگاه خبری انگلیس اعلام کرد که «عباس کیارستمی» کارگردان ایرانی قصد دارد برای ساخت فیلم جدید خود از «رابرت دنیرو» در یکی از نقش‌ها استفاده کند. به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری آنلاین در حالی که عنوان می‌شود که تلاش کیارستمی برای دعوت از" ژولیت بینوش" بازیگر فرانسوی برای ایفای یکی از نقش‌های فیلم «رونوشت برابر اصل» متمرکز است ، گفته می‌شود که او قصد دارد از دنیرو نیز برای حضور در این فیلم استفاده کند. فیلم رونوشت برابر اصل قرار است در ایران و یکی از شهرهای اروپایی فیلمبرداری شود و درحال حاضر در مرحله پیش تولید قرار دارد. حضور «هدیه تهرانی» بازیگر ایرانی که پیشتر دستیاری کارگردانی فیلم «نیوه مانگ» قبادی را تجربه کرده در کسوت دستیار کارگردان، کیارستمی را در این فیلم یاری می‌دهد.

خبر جدید از برد پیت

خبر جدید از برد پیت اینکه اون به زودی در فیلم Burn After Reading ایفای نقش خواهد کرد.
 
 
 
از سوی دیگر آنجلینا جولی و برد پیت برای بازی در یک فیلم به فستیوال معروف فیلم ونیز دعوت شدند. این فیلم که The Assassination Of Jesse James قراراست در تاریخ 21 سپتامبر در سراسر آمریکا به نمایش درآید.

دیدار آنجلینا جولی از عراق

به گزارش منابع خبری از سازمان ملل متحد آنجلینا جولی به عنوان سفیر رسمی UNHCR ( یکی از سازمانهای وابسته به سازمان ملل متحد ) به عراق سفر کرده بود و با سربازان آمریکایی هم دیدار داشت . این عکس گوشه هایی از این دیدار را نشان می دهد.