سینما و هنر هفتم

سینما از نگاهی دیگر

سینما و هنر هفتم

سینما از نگاهی دیگر

آخرین فیلمهای هالیوود را دوبله ببینید

طرح از مردمک  

به گزارش مردمک حمید دهقان‌پور، مدیر دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر نیز تشکیل شبکه ام‌بی‌سی فارسی را یک پدیده سیاسی می خواند و معتقد است این حرکات در جهت تلاش دشمنان برای تحت تأثیر قرار دادن فرهنگ ما انجام می‌شود.

 چندی پیش در خبرها آمده بود که شبکه ام‌بی‌سی عربستان سعودی در حال راه اندازی یک شبکه فارسی زبان است. این شبکه به صورت گسترده‌تری اقدام به بخش فیلم‌های هالیوودی با دوبله فارسی خواهد کرد که در نوع خود اولین است. همچنین شنیده‌ها حاکی از این است که چند شرکت فرهنگی ایرانی مستقر در امارات نیز پیشنهاداتی برای تهیه زیرنویس این فیلم‌ها از شبکه ام‌بی‌سی دریافت کرده‌اند. به نظر می‌رسد اعلام راه‌اندازی شبکه ام‌بی‌سی فارسی و این که این شبکه در نظر دارد برای جذب مخاطب بیشتر برنامه‌های آمریکایی را با زیرنویس فارسی پخش کند، مساله ماهواره‌ها و مبارزه با تهاجم فرهنگی را در میان کارشناسان و مسوولان دولتی برجسته کرده است.

نظرات 3 + ارسال نظر
امین شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:08 http://www.se7encinama.persianblog.ir

با سلام .
دوست عزیز . لینک شما اضافه شد . اما نه در آن صفحه ایی که پیغام گذاشته اید . لینک شما در صفحه اصلی مجموعه که در قسمت لینک نظر گذاشته ام اضافه شده است .
با تشکر .

یاسر سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:23 http://asemooni.blogsky.com

سلام

ایول به این عربها!!! البته فقط توی نمایش فیلم. وگرنه به هیچ درد دیگه ای نمی خورن!!!

کوروموزوم نا معلوم پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 21:21 http://xxxy.blogsky.com

اووووم اگه بشه که خیلی خوبه ولی خوب کانال ام بی سی ۲ فیلم های خیلی جدیدو نشون نمیده یا حداقل توی اون ساعت هایی که من تماشا میکنم فیلم های خیلی جدیدو نشون نمیده
من به دی وی دی فروشای کنار خیابون بیشتر علاقه دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد