سینما و هنر هفتم

سینما از نگاهی دیگر

سینما و هنر هفتم

سینما از نگاهی دیگر

حرفهای خواندنی جورج

جورج کلونی هنرپیشه جذاب و دلربای هالیوود

جورج کلونی هنرپیشه جذاب و دلربای هالیوود است اما در عین حال یک فعال سیاسی بحران دارفور هم به شمار می‌رود. این‌ها پرسش‌های مردم از مردی است که می‌داند چگونه متفاوت به نظر برسد.

جورج کلونی: قطعا اگر شما به چیزی اعتقاد نداشته باشید، نمی‌خواهید در مقام سخنگوی آن عمل کنید چون در این صورت ممکن است به اصل موضوع آسیب بزنید. از من خواسته شد به گروه‌های حامیان محیط زیست کمک کنم. من از هواداران بزرگ پاک‌سازی محیط زیست هستم. خودم دو ماشین دارم که به جای سوخت با الکتریسیته کار می‌کنند. اما یک نقطه ضعف بزرگ هم دارم که با هواپیماهای خصوصی پرواز می‌کنم. به هر حال من حاضرم همه مفسران احمقی را که معتقدند ستاره‌ها برای بحث درباره دارفور آدم‌های مناسبی نیستند، با روی باز بپذیرم. چون من آن‌جا بوده‌ام و افراد درگیر در ماجرا را دیده‌ام و به شما ضمانت می‌دهم که هیچ مفسری آن‌ها را ندیده است.

متن اصلی گفت و گو

 

 فیلمهای مورد علاقه خود را از لیست زیر انتخاب کنید:

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:09 http://f10.blogsky.com

سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی داری امیدوارم موفق بشی.
اگر مایلی تبادل لینک کنیم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد