سینما و هنر هفتم

سینما از نگاهی دیگر

سینما و هنر هفتم

سینما از نگاهی دیگر

ماجراهای تَن‌تَن و میلو

ماجراهای تَن‌تَن از معروف‌ترین داستان‌های کودکان و نوجوانان است. نویسنده ماجراهای تن‌تن, ژرژ رمی بلژیکی بود که با نام مستعار هِرژه کار می‌کرد. ماجراهای تن‌تن که درباره اتفاقاتی است که برای یک خبرنگار ماجراجو و دوستانش می‌افتد تا کنون به بیش از چندین زبان زنده دنیا ترجمه شده و بیش از چند میلیون نسخه کتاب از سری ماجراهای آن در سرتاسر دنیا به فروش رفته‌است.

اولین کتاب‌های تن‌تن به این دلیل که با رگه‌های نژادپرستی و با شکوه نشان دادن استعمار اروپاییان همراه بود مورد انتقاد قرار گرفت. هرژه بعد از چندی این انتقادات را پذیرفت و بعد از آن کتاب‌های تن‌تن لحن متفاوتی پیدا کرد و حامل پیام‌های بشردوستانه شد. و به تدریج وی با کمک یکی از دوستانش مجله تن‌تن را به راه انداخت که بلافاصله با استقبال شدید مردم روبه‌رو شد.

ماجراهای تن‌تن تا به امروز یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین داستان‌های مصور اروپائی است. مهمترین شخصیتهای این داستانها عبارتند از:عبدا ژنرال آلکازار بن کالیش عزاب برادران پرنده آلکاپون لاستلو کاریداس بیانکا کاستافیوره چونگ چن چنگ اولیور اطفاری ایرما خمد داوسن میتسو هیراتو دکتر مولر نستور پابلو راستاپوپولوس آقای بوهل وینکل آقای بولت چیکی اوتو قصاب کات فکیر (همان فقیر به معنی مرتاض در زبان‌های اروپایی) سرهنگ اسپونز پروفسور دسیموس فوستل پوسچاو آلن بابی خندان(بابی اسمایل) تارکی پروفسور تاپالینو ایگور واگنر وانگ چن ای

نظرات 1 + ارسال نظر
افسانه شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 13:12 http://www.p10.blogsky.com

با عرض سلام و خسته نباشید وبلاگ بسیار زیبایی دارید اگر تمایل به تبادل لینک هستید وبلاگ منو با عنوان (بهترین سایت دانلود رایگان ) تو وبلاگتون قرار بدین و به من اطلاع بدین تا شما رو لینک کنم. ضمنا ما میتونیم دوستای کلیکی هم باشیم .من هر روز یک کلیک روی تبلیغات شما میکنم شماهم یک کلیک روی تبلیغات من.
http://www.p10.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد