سینما و هنر هفتم

سینما از نگاهی دیگر

سینما و هنر هفتم

سینما از نگاهی دیگر

انتشار کتاب جدید جیمز باند

کتاب جدید جیمز باند بیش از چهل سال پس از مرگ نویسنده اصلی آن توسط یک نویسنده انگلیسی منتشر شد. نام کتاب جدید "بی پروا" است و سباستین فاکز آن را نوشته است. داستان کتاب تا زمان انتشار کاملا محرمانه نگاه داشته شده بود. کتاب امروز به صورت رسمی در لندن ارائه شد. امسال مصادف با صدمین سالگرد تولد یان فلمینگ است. یان فلمینگ نویسنده اصلی داستانهای جیمز باند 44 سال پیش در حالی که 14 داستان با حضور جیمز باند از خود به جا گذاشته بود، درگذشت. سباستین فاکز این کتاب را به روش یان فلمینگ نوشته است. فضای داستان در زمان جنگ سرد در سال ۱۹۶۷ است و جیمز باند برای انجام ماموریت خود به پاریس، لندن و خاورمیانه سفر می کند.
یان فلمینگ در سال ۱۹۵۳ اولین کتاب از مجموعه جیمز باند را با عنوان "کازینو رویال" منتشر کرد. او یازده سال بعد در گذشت و در این فاصله مجموعا ۱۴ کتاب از مجموعه جیمز باند نوشت. آخرین کتاب فلمینگ با عنوان "اختاپوس و روشنایی های روز" در سال ۱۹۶۶، دو سال بعد از مرگ فلمینگ، منتشر شد. تا بحال همه ۱۴ کتاب فلمینگ به فیلم تبدیل شده است.
آخرین فیلم این مجموعه "کازینو رویال" بود که با بازی دانیل کریگ در نقش جیمز باند به نمایش درآمد. نام چهارده کتاب از مجموعه جیمز باند که یان فلمینگ نوشته، به این شرح است:
کازینو رویال (۱۹۵۳)، بکش و زنده بمان (۱۹۵۴)، ماه شکن (۱۹۵۵)، الماسها ابدی اند (۱۹۵۶)، از روسیه با عشق (۱۹۵۷)، دکتر نو (۱۹۵۸)، پنجه طلایی (۱۹۵۹)، فقط برای چشمان تو (۱۹۶۰)، تندربال (۱۹۶۱)، در سرویس مخفی ملکه (۱۹۶۳)، شما دو بار زندگی می کنید (۱۹۶۴)، مرد اسلحه طلایی (۱۹۶۵)، اختاپوس و روشنایی های روز (۱۹۶۶).
تا امروز همه 14 کتاب یان فلمینگ به فیلم تبدیل شده و بنابراین شرکت سازنده سری جیمزباند برای ادامه این مجموعه با مشکل فیلمنامه مواجه شده است که انتشار این کتاب، برای مدتی این مشکل را برطرف می کند. سباستین فاکز گفته که شش هفته برای نوشتن این کتاب وقت گذاشته است.
نظرات 1 + ارسال نظر
ارتباط پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:03 http://www.ertebat.blogsky.com

سلام
من شما رو با عنوان سینما و هنر هفتم اضافه کردم .
عنوان لینک من :
۩۞۩ بی پرده زنان و مردان را ببینید۩۞۩ یا
۩۞۩ روانشناسی عشق ۩۞۩
در ضمن من هر روز روی تبلیغات شما کلیک می کنم .
فقط چند تا نکته و انتقاد داشتم که شاید کمی گستاخی باشه :
۱ - وقتی کسی روی تبلیغات اکسین ادز کلیک میکنه اکسین ادز شماره کامپیوتر + آدرس آی پی طرف رو تا چند روز نگه می داره و وقتی طرف دوباره رو تبلیغات کلیک کرد اون کلیک رو حساب نمی کنه . تنها خوبی که اکسین ادز داره اینه که پول به ازای هر کلیک نسبت به بقیه بیشتره .
۲ - پیشنهاد می کنم حتما از تبلیغات سوران استفاده کنید . چون حتی اگه هر ۵ دقیقه هم رو تبلیغش کلیک کنی باز هم اون کلیک رو حساب می کنه .
۳ - از تبلیغات گرافیکی سعی کنید خیلی کم استفاده کنید . چون طبق آمار من خیلی کم روش کلیک می کنند و فقط باعث می شه سایتتون حجیم بشه .
۴ - سعی کنید تا می تونید از حجیم کردن وبلاگ خودداری کنید . هر چه وبلاگتون راحت تر بالا بیاد بازدیدکننده هم بیشتر به وبلاگتون سر می زنه .
۵ - موضوع سینما یه موضوع خیلی پرطرفداری هست . سعی کنید همین رو ادامه بدید .
۶ - درباره علم سئو تا می تونید یاد بگیرید .

البته درسته که هنوز خیلی کم تجربه تر از اونی هستم که بتونم انتقاد کنم ولی دوست داشتم بخشی از چیزهایی که می دوستم رو در اختیارتون قرار بدم .

تبادل کلیک هم کاملا قبول .... فقط بیشتر رو سوران تمرکز کنید .

براتون آرزوی موفقیت می کنم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد