سینما و هنر هفتم

سینما از نگاهی دیگر

سینما و هنر هفتم

سینما از نگاهی دیگر

آخرین فیلمهای هالیوود را دوبله ببینید

طرح از مردمک  

به گزارش مردمک حمید دهقان‌پور، مدیر دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر نیز تشکیل شبکه ام‌بی‌سی فارسی را یک پدیده سیاسی می خواند و معتقد است این حرکات در جهت تلاش دشمنان برای تحت تأثیر قرار دادن فرهنگ ما انجام می‌شود.

 چندی پیش در خبرها آمده بود که شبکه ام‌بی‌سی عربستان سعودی در حال راه اندازی یک شبکه فارسی زبان است. این شبکه به صورت گسترده‌تری اقدام به بخش فیلم‌های هالیوودی با دوبله فارسی خواهد کرد که در نوع خود اولین است. همچنین شنیده‌ها حاکی از این است که چند شرکت فرهنگی ایرانی مستقر در امارات نیز پیشنهاداتی برای تهیه زیرنویس این فیلم‌ها از شبکه ام‌بی‌سی دریافت کرده‌اند. به نظر می‌رسد اعلام راه‌اندازی شبکه ام‌بی‌سی فارسی و این که این شبکه در نظر دارد برای جذب مخاطب بیشتر برنامه‌های آمریکایی را با زیرنویس فارسی پخش کند، مساله ماهواره‌ها و مبارزه با تهاجم فرهنگی را در میان کارشناسان و مسوولان دولتی برجسته کرده است.

ماجراهای تَن‌تَن و میلو

ماجراهای تَن‌تَن از معروف‌ترین داستان‌های کودکان و نوجوانان است. نویسنده ماجراهای تن‌تن, ژرژ رمی بلژیکی بود که با نام مستعار هِرژه کار می‌کرد. ماجراهای تن‌تن که درباره اتفاقاتی است که برای یک خبرنگار ماجراجو و دوستانش می‌افتد تا کنون به بیش از چندین زبان زنده دنیا ترجمه شده و بیش از چند میلیون نسخه کتاب از سری ماجراهای آن در سرتاسر دنیا به فروش رفته‌است.

ادامه مطلب ...

حرکات موزون فرزانه کابلی

پنجمین دوره بزرگداشت هفته تئاتر امسال از روز شنبه هفت اردیبهشت آغاز شد و تا چهارده اردیبهشت ماه نیز ادامه می یابد. طبق روال پنج سال اخیر، هفته دوم اردیبهشت ماه زمان برگزاری بزرگداشت هفته تئاتر به مناسبت روز جهانی تئاتر است. روزی که طبق تقویم جهانی بیست و هفت مارس برابر با هفت فروردین به نام آن ثبت شده است که به دلیل تعطیلات نوروزی خانه تئاتر یک هفته جشن تئاتر را در اردیبهشت ماه برگزار می کند. مراسم افتتاحیه این جشن در فضای باز جلوی ساختمان هنرمندان ایران در باغ هنر واقع در خیابان ایرانشهر تهران برگزار شد. برنامه های مراسم افتتاحیه امسال شامل موسیقی آرم خانه تئاتر، حماسه خوانی، شاهنامه خوانی توسط علی اکبر شکارچی، اجرای موسیقی کوبه ای، اجرای نمایش خیابانی، اجرای حرکات آئینی و قرائت پیام روبر لوپاژ به مناسبت روز جهانی تئاترسال 2008 بود. گروه حرکت به سرپرستی فرزانه کابلی نیز به مناسبت این جشن برنامه اجرا کرد.
 
 
http://30nemanews.googlepages.com/kaboli.JPG

سرقت بانک

http://www.dl.persianmob.net/mob/film_3gp/2008.04.28/The_Bank_Job_-_2008.jpg

فیلم The Bank Job (سرقت بانک)، محصول سال 2008 که در آن تری لیدر صاحب یک گاراژ کوچک که به خرید و فروش اتومبیل اشتغال دارد، دچار گرفتاری مالی است و تحت فشار ‏قرار دارد. در همین زمان سر و کله مارتین پیدا شده و از تری می خواهد تا در یک کار با او همراهی کند. و این کار ‏چیزی نیست جز سرقت صندوق امانات یک بانک لویدز در خیابان بیکر. تری گروهی از تبهکاران را گرد آورده و ‏ترتیب کار بانک را می دهند. حین سرقت تری متوجه می شود که مارتین نظر خاصی به یکی از صندوق دارد. داخل ‏صندوق که متعلق به تروریستی سیاه پوست به نام مایکل ایکس است، عکس هایی رسوایی برانگیز یکی از اعضای ‏خانواده سلطنتی قرار دارد و مایکل به وسیله آن دولت انگلستان را تحت فشار قرار داده است. سرقت با موفقیت انجام ‏می شود، اما تری خبر ندارد که این دزدی با حمایت مامورین ‏MI5‎‏ انجام شده و مارتین نیزمامور همین سازمان است. اما ‏به سرقت رفتن صندوق امانات مردی به نام لو ووگل-از بزرگان دنیای تبهکاران لندن- که در آن دفترچه ای حاوی ‏اسامی تمام مامورین فاسد و رشوه بگیر پلیس قرار دارد، پای او و افراد جنایتکارش را به میان می کشد. حال باید تری ‏جان خود و اعضای خانواده اش را از چنگ دو نیروی متخاصم نجات دهد...

برای دانلود فیلم روی عکس کلیک کنید

مژده به طرفداران جکی چان

کلیپ تصویری تبلیغاتی پپسی با حضور جکی چان

کلیپ تصویری تبلیغاتی شرکت پپسی که جکی چان در آن حضور دارد. برای دریافت آن روی عکس کلیک کنید.

http://www.mihandownload.org/update/up4/JAKI.jpg

جکی چان

بیوگرافی جکی چان:http://www.completemartialarts.com/whoswho/actionstars/images/j_chan.jpg

KONG SANG CHAN
نام مستعار:SING LUNG
نام هنری:JACKIE CHAN
تاریخ تولد: 7 آپریل 1954.
محل تولد: هنگ کنگ چین.
شغل: بازیگر، کارگردان، تهیه کننده، بدل کار.
قد: 174 سانتی متر.
وزن: 63 کیلوگرم.
ورزش رزمی: کونگ فو.
درآمد سالیانه وی: 15-20 میلیون دلار.
نام پدر:CHARLES CHAN---شغل: آشپز سفارتخانه فرانسه در هنگ کنگ.
نام مادر:LEE-LEE CHAN---شغل: خدمتکار سفارتخانه فرانسه در هنگ کنگ.
نام پسر:JA CEE CHAN---23 ساله.---نام مادر:LIN FENG
نام دختر:ETTA NG CHOCK LAM---8 ساله--- نام مادر:Elaine Ng Yi-Lei(همسر قانونی جکی چان نبوده است)(وی دختر شایسته چین بوده است)
نام همسر:LIN FENG-CHIAO-- -شغل: بازیگر تایوانی. تاریخ ازدواج: 1983---اکنون از یکدیگر جدا شده اند. ادامه مطلب ...

نویسنده سری جدید جیمز باند معرفی شد

http://30nemanews.googlepages.com/_42486984_faulks_body_pa.jpg
سباستین فاکز، نویسنده انگلیسی، رسما برای نوشتن ادامه داستانهای جیمز باند برگزیده شده  است. یان فلمینگ نویسنده اصلی داستانهای جیمز باند بیش از 30 سال پیش، در حالی که 15 داستان از سری جیمز باند از خود به جا گذاشته بود، درگذشت. تا امروز همه این 15 کتاب به فیلم تبدیل شده و بنابراین شرکت سازنده سری جیمزباند برای ادامه این مجموعه با مشکل فیلمنامه مواجه شده است.
 
 
ادامه مطلب ...