سینما و هنر هفتم

سینما از نگاهی دیگر

سینما و هنر هفتم

سینما از نگاهی دیگر

توقف زمان در ساعت شنی

اگرچه این مجموعه دارای نکات قوت و ضعف بوده است ولی بدیهی است مجموعة ساعت شنی به موضوعی پرداخته است که تاکنون مورد توجه هیچ‌یک از وجوه http://www.sepidehdanaei.ir/News/10/76.jpgجامعه قابل طرح نبوده است.

الف: طرح چنین مسائلی در جامعه به وسیله رسانه‌ها به‌ویژه تلویزیون ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است و اگرچه در جامعة ما باید همة جوانب برای به تصویر کشیدن آن مراعات شود ولی این حرکت به خودی خود گام نخست و راهگشایی برای حل بحران‌های اجتماعی تلقی می‌شود.

ب: وجود مخاطب خاص برای فیلم‌ها و مجموعه‌‌های تلویزیونی مقوله ای اجتناب ناپذیر و توجه رسانه‌ها به‌ویژه تلویزیون به این نکته بسیار حائز اهمیت است. اگرچه در جامعة ما این تجربه برای تلویزیون تازگی دارد و سینما نیز بارها آن را تجربه کرده است، ولی پذیرش آن برای افکار عمومی جامعه ممکن است دشوار باشد.

ادامه مطلب ...

نگاهی به مستر بین

جدید ترین فیلم مستر بین در 2007 با نام تعطیلات مستر بین بمب خنده و مجموعه 6 سریال تلویزیونی( بعلاوه‌ی فیلم سینمایی مسابقه موشها و تعطیلات آقای بین۲۰۰۷) Mr.Bean با نام واقعی Rowan Atkinson که از شاهکارهای فیلم های کمدی استثنائی هستند که همه این سریال‌ها بین فاصله زمانی سال 1990 و 1995 تا ۲۰۰۷ و به کارگردانی John Birkin و هنرنمایی Rowan Atkinson و Richard Curtis و Ben Elton می باشد.

http://graphics8.nytimes.com/images/2007/08/23/arts/24bean-600.jpg

http://www.photobooth.net/movies_tv/img/bean_02.jpg