سینما و هنر هفتم

سینما از نگاهی دیگر

سینما و هنر هفتم

سینما از نگاهی دیگر

سریال «بیصدا» هیچ ارتباطی با «حس سوم» ندارد

http://www.aftab.ir/news/2007/jun/12/images/8dec5b46c952993ef95f73a8054ceb5c.jpg  مهدی فخیم زاده بعد

از مجموعه «حس سوم»

با سریال جدیدی با عنوان «بیصدا فریاد کن»

به تلویزیون می آید.
  
 

 

   مهدی فخیم زاده بعد از مجموعه «حس سوم» با سریالجدیدی با عنوان «بیصدا فریاد کن» به تلویزیون می آید. این مجموعه که تا پیش از این «بیصدا» نام داشت در ۱۵ قسمت ۵۰ دقیقه ای ساخته می شود و تاکنون تدوین ۶ قسمت کار توسط حمیدرضا قربانی به پایان رسیده است.
فخیم زاده درباره این سریال و شباهت آن به مجموعه «حس سوم» گفت: «بیصدا فریاد کن» هیچ ارتباطی به سریال «حس سوم» ندارد. وی گفت، مجموعه «حس سوم» ابتدا قرار بود در سری ۱۰ قسمتی ساخته شود. بعد از اینکه پخش سری اول این کار در اسفند ۸۴ به پایان رسید قرار بود پخش سری دوم از اردیبهشت ۸۵ آغاز شود اما اتفاقاتی افتاد که ساخت سری دوم به تعویق افتاد.
پس از آن با مسوولان شبکه دوم صحبت کردم که اجازه دهند سری دوم این سریال ساخته نشود چرا که ساخت و پخش این سریال بعد از یک سال که از پخش سری اول آن می گذشت اصلاً جذاب نبود. بنابراین تصمیم گرفتم سریال جدیدی را با نام «بیصدا» که هیچ ارتباطی با مجموعه «حس سوم» نداشت را مقابل دوربین ببرم و از آنجایی که موضوع قرص های اکس مدتی ذهن من را مشغول کرده بود، این سریال را با محور این قرص ها ساختم که مرحله تحقیق و نگارش فیلمنامه این کار حدود ۸ ماه به طول انجامید. وی درباره داستان کار نیز افزود: داستان این مجموعه دربارهhttp://www.aftab.ir/news/2007/jun/12/images/1a81904860b0e4234ce9537230c0e161.jpg دکتر سارا افخمی افسر نیروی انتظامی است.

او در حال بررسی اوضاع یکی از مصرف کنندگان قرص های اکس است که این مصرف کننده به دلیل استفاده نوعی خاص از قرص اکس در بیمارستان از دنیا می رود.
فردای همان روز باقری از بیمارستان نیروی انتظامی دیدن می کند، علت مرگ بیمار شب گذشته و بیمارانی که بر اثر مصرف قرص اکس مرده اند باعث می شود توضیحاتی در این باره از سارا افخمی بخواهد.افخمی نیز علت مرگ این افراد را تهیه قرص های اکس در داخل کشور می داند که به دلیل نداشتن تجربه کافی در ساخت این قرص ها باعث شده اند که قرص های سمی تولید کنند که استفاده از این قرص ها نیز کشنده است. به همین دلیل سارا افخمی مأمور رسیدگی به این پرونده می شود.فخیم زاده درباره زمان پخش کار نیز چنین توضیح داد: این سریال بعد از ماه رمضان از شبکه دوم به روی آنتن خواهد رفت.

در این سریال بازیگرانی چون: مهدی فخیم زاده، محمد صافی، فریبا کوثری، سارا خوئینی ها، لیلا برخورداری، انوشیروان فاطمی، کامران تفتی، بهارک صالح نیا، فواد صفاخو، لیلا کریم لی و فرهاد قائمیان در این سریال به ایفای نقش می پردازند. 

منبع:  روزنامه ابرار

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد