سینما و هنر هفتم

سینما از نگاهی دیگر

سینما و هنر هفتم

سینما از نگاهی دیگر

«نفس بابا» به یاد «ملاقلی‌پور» ساخته شد

 فیلم کوتاه «نفس بابا» به کارگردانی مجید توکلی و تهیه کنندگی عبدالستار کاکایی به سفارش سومین http://prlupin.salijazayeri.com/images/blog/mollagholipour.gifجشنواره فیلم کوثر ساخته شد و پس از اتمام مراحل فنی آماده نمایش می‌شود.

توکلی که پیش از این فیلم کوتاه «دوئل» با بازی پژمان بازغی و فیلم مستند «میم مثل سمیرا» را در کارنامه خود دارد، درباره داستان این فیلم گفت: شاید در بسیاری از مواقع دورانی را که زن‌ها در مرحله بارداری خود سپری می‌کنند، فراموش می‌کنیم. این فیلم برشی از زندگی یک زن در دوران بارداری است.

وی همچنین از بهاران بنی احمدی به عنوان بازیگر این فیلم نام برد.

مجید توکلی در ادامه افزود: من مستند «میم مثل سمیرا» را با طرحی از رسول ملاقلی‌پور ساختم و قصد دارم این فیلم را برای حضور در سومین جشنواره فیلم کوثر آماده کنم.در ضمن انگیزه ساخت فیلم کوتاه «نفس بابا» نیز اثرگذاری فیلمی چون «میم مثل مادر» ساخته این کارگردان فقید بود که آن را هم به روح هنرمند سینمای ایران تقدیم می‌کنم.

عوامل فیلم عبارتند از: کارگردان:مجید توکلی،نویسنده و مشاور کارگردان:محمدزمان وفاجویی،تدوین:روزبه روحی‌پور،تصویربردار:علی آقایی،گریم:افروز بوجاریان،مدیر تولید:محمد شادکی، مجری طرح:فریاد فیلم، تهیه کننده: عبدالستار کاکایی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد