سینما و هنر هفتم

سینما از نگاهی دیگر

سینما و هنر هفتم

سینما از نگاهی دیگر

کیارستمی و هواداران مستند

«عباس کیارستمی» در سینما فلسطین حضور خواهد یافت تا پس از نمایش فیلم «آ.ب.ث آفریقا» در جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت، به تحلیل این فیلم و گفت‌وگو با علاقه مندان پرشمار سینمای مستند بپردازد.

به گزارش خبرگزاری فارس «آ.ب.ث آفریقا» محصول سال 2001 ایران و فرانسه که درد و رنج کودکان اوگاندایی و برنامه‌های آموزشی سازمان ملل متحد در این کشور آفریقایی را به تصویر می‌کشد، رأس ساعت 30/17 عصر چهارشنبه 25 مهرماه 1386 در سالن شماره 3 سینما فلسطین روی پرده خواهد رفت و پس از نمایش فیلم هم جلسه نقد و تحلیل و گفت‌وگو با حضور «عباس کیارستمی» برگزار خواهد شد.
گفتنی است، چندی قبل، یکی از اساتید دانشگاه شیکاگو، اظهار کرده بود که «سینمای کیارستمی» چهر‌ه‌ای متفاوت از ایرانیان ارائه کرده که با تبلیغات سیاه کشورهای غربی، کاملاً مغایر است. چهره انسانی ایرانیان را به خوبی منتقل می‌کند و الگویی هم در مقابل سینمای مسلط و رایج هالیوود ارائه می‌دهد که الهام‌بخش هنردوستان است...
نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران: سینما حقیقت، تا عصر جمعه (27 مهرماه 1386) در سینما فلسطین (هر سه سالن) و سینما فیلم شهر تهران برپا خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد