سینما و هنر هفتم

سینما از نگاهی دیگر

سینما و هنر هفتم

سینما از نگاهی دیگر

صدای بهرام رادان به جای محسن چاووشی!



«سنتوری» مهرجویی بالاخره پروانه‌ی نمایش گرفت /  صدای بهرام رادان به جای محسن چاووشی!  سینمای ما - پروانه‌ی نمایش «سنتوری» داریوش مهرجویی از سوی اداره‌ی کل نظارت و ارزشیابی معاونت سینمایی صادر شد. گفته‌ می‌شود: فیلم با صدای بهرام رادان پروانه‌ی نمایش گرفته است.
«سنتوری» که هجدهمین فیلم داریوش مهرجویی است که با بازی بهرام‌رادان، گلشیفته فراهانی، مسعود رایگان، محمد سلوکی و نسرین مقانلو مقابل دوربین رفته است. تورج منصوری در مقام مدیر فیلمبرداری، رضا درمیشیان دستیار کارگردان، محمدرضا شریفی‌نیا: مجری طرح در «سنتوری» همکاری داشته‌اند. پخش‌کننده‌ی این فیلم هدایت فیلم پیش از این اعلام کرده بود: با دریافت پروانه‌ی نمایش فیلم «سنتوری» را اکران خواهد کرد.
پیش‌بینی می‌شود این فیلم اوایل تابستان به نمایش درآید. تهیه کنندگان این پروژه، داریوش مهرجویی و فرامرز فرازمند هستند و همچنین اردلان کامکار موسیقی آن را ساخته است. کامکار پیش از این درباره‌ی آهنگ‌هایی که توسط شخصیت نوازنده‌ی سنتور در فیلم نواخته می‌شود، گفته بود: با هنرپیشه این نقش برای فیگورهایی که باید داشته باشد کار شده ضمن آنکه صحنه‌های کلوزآپ نواختن سنتور از دست خود من گرفته خواهد شد.
مهرجویی نیز ویژگی «سنتوری» را موضوع اعتیاد و به کارگیری مقوله موسیقی، درآن دانسته بود. نسخه جدید «سنتوری» با دو ترانه جدید (که در نسخه جشنواره به دلیل تقارن با ایام سوگواری محرم از فیلم حذف شده بود) و البته با صدای «بهرام رادان» مجوز نمایش عمومی گرفته است.



منبع خبر : ایسنا
نظرات 1 + ارسال نظر
حسام چهارشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:39 http://hessamm.blogsky.com/

سلام وبلاگ جالبی داری. من هم در وبلاگم بیشتر درباره سینما می نویسم. شاید بتونیم از این طریق با هم ارتباط داشته باشیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد