سینما و هنر هفتم

سینما از نگاهی دیگر

سینما و هنر هفتم

سینما از نگاهی دیگر

رکورد اخراجی ها

ده نمکی: می‌خواستم مخاطبان سینما مجددا با بچه‌های جنگ ارتباط برقرار کنند

خبرگزاری فارس: مسعود ده نمکی، کارگردان و نویسنده فیلم «اخراجی‌ها» با اشاره به استقبال گسترده مردم از این فیلم گفت:می‌خواستم مخاطبان سینما مجددا با بچه‌های جنگ ارتباط برقرار کند و به واقعیت‌های جبهه‌ها و هشت سال دفاع مقدس پی ببرند.


این کارگردان در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس افزود: با ساخت این فیلم و استقبال شایسته تماشاگران احساس می‌کنم به هدف خود رسیده‌ام.
وی افزود: می‌خواستم مخاطبان سینما مجددا با بچه‌های جنگ ارتباط برقرار کند و به واقعیت‌های جبهه‌ها و هشت سال دفاع مقدس پی ببرند.
کارگردان فیلم مستند «کدام استقلال، کدام پیروزی» در ادامه گفت: فکر می‌کنم این فیلم می‌تواند فتح بابی برای آینده سینمای ما باشد تا از برخورد سلیقه‌ای با دفاع مقدس پرهیز کنیم.
ده نمکی همچنین با اشاره به استقبال فراوان مردم در سینماها از فیلم «اخراجی‌ها» افزود: عده فراوانی از مردم در سینما فردوسی نتوانستند به داخل سینما راه یابند. عده‌ای هم جایی برای نشستن پیدا نکردند. با این استقبال گسترده از فیلم، شرمنده مردم شده‌ام فیلم «اخراجی‌ها» قرار ساعت 18 روز 20 بهمن ماه در سینما فلسطین،سینمای اهالی رسانه، به نمایش درآید.
اخراجی‌ها روزگذشته با جلب نظر 88 درصد بینندگان رکورد آرای مردمی را تا روز پنجم جشنواره شکست.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد